Archiwum ogłoszeń z 2013 roku

Oferta zatrudnienia na stanowisko starszego specjalisty Wydziału Administracyjno-Gospodarczego KMP w Szczecinie nr 5/2013- umowa zastępstwo

 
 KOMENDA MIEJSKA POLICJI W SZCZECINIE
 
 Komendant Miejski Policji w Szczecinie poszukuje kandydata na stanowisko:    
starszego specjalisty
do spraw egzekwowania odszkodowań oraz monitoringu wydatków rzeczowych

w  Wydziale Administracyjno - Gospodarczym
KMP w Szczecinie. 


ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej* 


w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

Wymiar etatu:  1
Liczba stanowisk pracy: 1

 Adres urzędu:
Komenda Miejska Policji w Szczecinie
ul. Kaszubska 35
70-227 Szczecin 


Miejsce wykonywania pracy:
Szczecin


Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
 - Likwidacja szkód powstałych w majątku resortu Spraw Wewnętrznych,
 - Współpraca z jednostkami i komórkami organizacyjnymi Policji, a także z podmiotami zewnętrznymi (Prokuratury,   Sądy, Zakłady Ubezpieczeń, Zakłady Naprawcze itp.) z tytułu egzekwowania odszkodowań,
- Prowadzenie ewidencji uszkodzonego służbowego sprzętu,
- Opracowywanie analiz i sprawozdań dotyczących szkód,
- Monitoring realizacji wydatków rzeczowych ponoszonych przez KMP w Szczecinie,
- Udział w inwentaryzacjach sprzętu będącego na wyposażeniu KMP w Szczecinie.

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
Praca wykonywana w siedzibie oraz poza siedzibą urzędu w godzinach 07:30-15:30, praca wykonywana   przy  stanowisku komputerowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu. Oświetlenie  naturalne i sztuczne. 

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
Budynek 3 kondygnacyjny. Praca wykonywana na 1 piętrze / brak podjazdu i wind/.


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:

niezbędne
 
wykształcenie:   wyższe ekonomiczne  lub  administracyjne
staż pracy:   18 miesięcy stażu pracy w administracji publicznej.

pozostałe wymagania niezbędne: 

znajomość  ustaw:
a)ustawy  z dnia 7 maja 1999 r. o odpowiedzialności majątkowej funkcjonariuszy Policji, Straży Granicznej, Biura Ochrony Rządu, Państwowej Straży Pożarnej, Służby Więziennej i Agencji Bezpieczeństwa Wewnętrznego, Agencji Wywiadu, Służby Kontrwywiadu Wojskowego i Centralnego Biura Antykorupcyjnego  Dz.U. z 1999 roku nr 53 poz. 548 ze zmianami,
b)ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy  Dz.U. z 1998 roku  nr 21 poz. 94 ze zmianami (Dział V ),
c)ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny Dz. U. Z 1964 roku nr 16 poz. 93 ze zmianami ( Księga III – Tytuł VI)
d) ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości  Dz.U. z 1994 roku nr 121 poz. 591 ze zmianami  (Rozdział 1, 2 i 3),
e)ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej Dz.U. z 2008 roku  nr 227 poz. 1505 ze zmianami (Rozdział 1 – 9).
- znajomość obsługi komputera w zakresie pakietu Microsoft Office lub podobnego pakietu,
- umiejętność redagowania pism.

dodatkowe 
brak

Wymagane dokumenty i oświadczenia:
-         życiorys i list motywacyjny;
-         oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekru­tacji;
-         oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych;
-         oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyśl­ 
    ne przestępstwo skarbowe;
-         kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
-         kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie obywatelstwa polskiego lub oświadczenie o posia­da­
    niu obywatelstwa polskiego.
 
Kopie innych dokumentów i oświadczeń:
-         kopie świadectw pracy. 

 

Termin składania dokumentów:   20.06.2013 r.

Miejsce składania dokumentów:

Komenda Miejska Policji w Szczecinie
Wydział Kadr i Szkolenia
ul. Kaszubska 35
70-227 Szczecin 

z dopiskiem
„Oferta zatrudnienia w służbie cywilnej nr 5 / 2013” 


Inne informacje:
Do składania dokumentów zachęcamy również osoby posiadające orzeczenie o niepełnosprawności.
Oferty należy składać w zaklejonych kopertach.
Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie testu i rozmowy kwalifikacyjnej.
Oferty kandydatów niezakwalifikowanych do zatrudnienia są niszczone po upływie 3 miesięcy od dnia obsadzenia stanowiska. Oferty te mogą zostać odebrane osobiście w Wydziale Kadr i Szkolenia KMP w Szczecinie przed upływem tego terminu.
           
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu:
91-82-13-183 lub 91-82-13-195.

Metryczka

Data publikacji : 15.06.2013
Data modyfikacji : 08.08.2017
Podmiot udostępniający informację:
Komenda Miejska Policji w Szczecinie
Osoba wytwarzająca/odpowiadająca za informację:
Iwona Smoter
Osoba udostępniająca informację:
Iwona Smoter
Osoba modyfikująca informację:
Rafał Szynkiewicz
do góry