Archiwum ogłoszeń z 2013 roku

oferta pracy na umowę zastępstwo w korpusie służby cywilnej na stanowisko inspektora w Zespole Statystyki Przestępczości KP Szczecin Śródmieście KMP w Szczecinie -oferta nr 4/2013


KOMENDA MIEJSKA POLICJI W SZCZECINIE
 
 Komendant Miejski Policji w Szczecinie poszukuje kandydata na stanowisko:

       inspektora

w  Zespole Statystyki Przestępczości Komisariatu Policji Szczecin Śródmieście KMP w Szczecinie. 

ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej

w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

Wymiar etatu:  1
Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu:
Komenda Miejska Policji w Szczecinie
ul. Kaszubska 35
70-227 Szczecin 

Miejsce wykonywania pracy:
Szczecin

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- Dokonywanie rejestracji postępowań przygotowawczych w rejestrze śledztw i dochodzeń.
- Prowadzenie dokumentacji odmów wszczęć dochodzeń.
- Dokonywanie sprawdzeń sporządzonych druków statystycznych.
- Terminowe przekazywanie druków statystycznych do Zespołu Statystyki Przestępczości KMP w Szczecinie,    
   wyjaśnianie niezgodności.
- Sporządzanie zestawień w zależności od potrzeb dziennych, miesięcznych, kwartalnych i rocznych postępowań 
  prowadzonych przez Komisariat.

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
Praca wykonywana w siedzibie urzędu w godzinach 07:30-15:30,  przy stanowisku komputerowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu. Oświetlenie  naturalne i sztuczne. 

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
Budynek 3 kondygnacyjny. Praca wykonywana na 1 piętrze / brak podjazdu i wind/.

Informacja o wysokości proponowanego wynagrodzenia zasadniczego: mnożnik 1.020 kwoty bazowej  -wynagrodzenie zasadnicze w wysokości 1911,32 zł brtto.

 Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:

      niezbędne

wykształcenie:   średnie 
staż pracy:  1 rok doświadczenia zawodowego w administracji publicznej.

pozostałe wymagania niezbędne:
  
Znajomość rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 31 grudnia 2012 r. w sprawie przetwarzania informacji przez Policję (Dz. U. z 2013 r., poz. 8).
Znajomość zarządzenia Nr 109 Komendanta Głównego Policji z dnia 15 lutego 2012 r. w sprawie niektórych form organizacji i ewidencji czynności dochodzeniowo-śledczych Policji oraz przechowywania przez Policję dowodów rzeczowych uzyskanych w postępowaniu karnym (Dz. Urz. KGP z 2012 r., poz. 6). - Rozdział  8.
Znajomość decyzji Nr 125 Komendanta Głównego Policji z dnia 5 kwietnia 2013 r. w sprawie  funkcjonowania Krajowego Systemu Informacyjnego Policji (Dz. Urz. KGP z 2013r. poz. 28). - Rozdział  9.
Znajomość ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej (Dz. U. z 2008 r. Nr 227, poz. 1505 ze zm.) - Rozdział 1- 9.
Znajomość ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 r.  o ochronie informacji niejawnych (Dz. U z 2010 r. Nr 182, poz. 1228).
Znajomość zasad pracy  kancelaryjno – biurowej.

dodatkowe 
   brak


Wymagane dokumenty i oświadczenia:

 życiorys i list motywacyjny;
 oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekru­tacji;
 oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych;
 oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyśl­ne przestępstwo  
 skarbowe;
 kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
 kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie obywatelstwa polskiego lub oświadczenie posia­da­niu obywatelstwa
 polskiego.
 
Kopie innych dokumentów i oświadczenia:
 
 kopie świadectw pracy lub zaświadczeń potwierdzających 1 rok doświadczenia zawodowego w administracji 
 publicznej.

Termin składania dokumentów:     14.05.2013 r.

Miejsce składania dokumentów:
Komenda Miejska Policji w Szczecinie
Wydział Kadr i Szkolenia
ul. Kaszubska 35
70-227 Szczecin 

z dopiskiem

„Oferta zatrudnienia w służbie cywilnej nr 4 / 2013” inspektor ZSP KP Szczecin Śródmieście


Inne informacje:
Do składania dokumentów zachęcamy również osoby posiadające orzeczenie o niepełnosprawności.
Oferty należy składać w zaklejonych kopertach.
Jednocześnie przypominamy o konieczności własnoręcznego podpisywania listu motywacyjnego i oświadczeń.
Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie testu i rozmowy kwalifikacyjnej.
Oferty kandydatów niezakwalifikowanych do zatrudnienia są niszczone po upływie 3 miesięcy od dnia obsadzenia stanowiska. Oferty te mogą zostać odebrane osobiście w Wydziale Kadr i Szkolenia KMP w Szczecinie przed upływem tego terminu.
           
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu:
91-82-13-183 lub 91-82-13-195.

Metryczka

Data publikacji : 09.05.2013
Data modyfikacji : 08.08.2017
Podmiot udostępniający informację:
Komenda Miejska Policji w Szczecinie
Osoba wytwarzająca/odpowiadająca za informację:
Iwona Smoter
Osoba udostępniająca informację:
Iwona Smoter
Osoba modyfikująca informację:
Rafał Szynkiewicz
do góry