Archiwum ogłoszeń z 2015 roku

oferta zatrudnienia na stanowisko inspektora Sztabu Policji KMP w Szczecinie - oferta nr 6/2015 - umowa zastępstwo.

                                         KOMENDA MIEJSKA POLICJI W SZCZECINIE

                   Komendant Miejski Policji w Szczecinie poszukuje kandydata na stanowisko:        
                                                                inspektora
                                        Sztabu Policji Komendy Miejskiej Policji  w Szczecinie

w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
ogłoszenie o naborze  w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej.
Wymiar etatu:  1
Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu:
Komenda Miejska Policji w Szczecinie
ul. Kaszubska 35
70-227 Szczecin

Miejsce wykonywania pracy:
Sztab Policji KMP w Szczecinie
ul. Piotra i Pawła 4/5

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

1.Obsługa aplikacji PRIM oraz SESPOL.
2.Rejestracja oraz archiwizacja nośników Video.
3.Obsługa programów SWD, GEM-C3 (rejestr interwencji Policji) oraz udzielanie odpowiedzi o zarejestrowanych interwencjach dla komórek i jednostek organizacyjnych KMP oraz uprawnionych podmiotów.
4.Prowadzenie dokumentacji związanej z gospodarką sprzętowo-materiałową i kwaterunkową Sztabu Policji KMP w Szczecinie.

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
Praca wykonywana  w godzinach 7:30-15:30 przy stanowisku komputerowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu. Oświetlenie naturalne i sztuczne.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
Budynek 4 kondygnacyjny /dwa stopnie przed wejściem głównym, brak podjazdu i wind/.  Praca wykonywana na parterze
Informacja o wysokości proponowanego wynagrodzenia zasadniczego: wynagrodzenie brutto- 2112 zł.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:
niezbędne

wykształcenie: średnie
staż pracy: powyżej 18 miesięcy stażu pracy w administracji publicznej
pozostałe wymagania niezbędne:   
-znajomość przepisów ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej (Dz.U z 2008 r., nr 227,
 poz. 1505 z późn. zm.) (rozdział I-IX);
-znajomość przepisów ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. kodeks postępowania administracyjnego (tekst jedn. Dz. U. z 2013 r. poz. 267) /Dział I - rozdział 7, 10/;
-znajomość przepisów ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2010 nr 182 poz. 1228) /rozdział 1, 5, 7/;
-znajomość przepisów zarządzenia nr 1173 Komendanta Głównego Policji z dnia 10 listopada 2004 r. w sprawie organizacji służby dyżurnej w jednostkach organizacyjnych Policji /treść zarządzenia oraz Załącznik nr 2 i Załącznik nr 3/;
-znajomość przepisów zarządzenia nr 1147 Komendanta Głównego Policji z dnia 22 września 2011 r.  w sprawie planowania strategicznego, sprawozdawczości i oceny pracy Policji;
-znajomość przepisów zarządzenia nr 13 Komendanta Głównego Policji z dnia 27 lutego 2015 roku w sprawie prowadzenia Policyjnego Rejestru Imprez Masowych;
-znajomość podstawowych systemów operacyjnych (rodzina Windows) i programów komputerowych;
-umiejętność redagowania pism.
dodatkowe  
brak

Wymagane dokumenty i oświadczenia:
życiorys i list motywacyjny;
oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekru­tacji;
oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych;
oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe;
kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie obywatelstwa polskiego lub oświadczenie o posia­da­niu obywatelstwa polskiego.

Kopie innych dokumentów i oświadczenia:
kopie świadectw pracy;

Termin składania dokumentów: 23.06.2015 r.
Miejsce składania dokumentów:
Komenda Miejska Policji w Szczecinie
Wydział Kadr i Szkolenia
ul. Kaszubska 35
70-227 Szczecin
z dopiskiem
„Oferta zatrudnienia w służbie cywilnej nr 6 / 2015” inspektor MS
Inne informacje:

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne,  przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Oferty należy składać w zaklejonych kopertach.
Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie testu i rozmowy kwalifikacyjnej.
Oferty kandydatów niezakwalifikowanych do zatrudnienia są niszczone po upływie 3 miesięcy od dnia obsadzenia stanowiska. Oferty te mogą zostać odebrane osobiście w Wydziale Kadr i Szkolenia KMP w Szczecinie przed upływem tego terminu.

Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu:
91-82-13-183 lub 91-82-13-195.

Metryczka

Data publikacji : 18.06.2015
Data modyfikacji : 08.08.2017
Podmiot udostępniający informację:
Komenda Miejska Policji w Szczecinie
Osoba wytwarzająca/odpowiadająca za informację:
Iwona Smoter
Osoba udostępniająca informację:
Iwona Smoter
Osoba modyfikująca informację:
Rafał Szynkiewicz
do góry