oferta zatrudnienia na stanowisko starszego inspektora Zespołu Prawnego Komendy Miejskiej Policji w Szczecinie- oferta 18/2018

 

Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

starszy inspektor

w Zespole Prawnym

WYMIAR ETATU             1

STANOWISKO               1

MIEJSCE WYKONYWANIA PRACY:
Szczecin
 
ADRES URZĘDU:
Komenda Miejska Policji w Szczecinie. Szczecin, ul. Kaszubska 35

WARUNKI PRACY

Praca wykonywana w siedzibie jednostki od poniedziałku do piątku w godzinach 07:30 – 15:30, przy stanowisku komputerowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu. Oświetlenie naturalne i sztuczne. Budynek 3 kondygnacyjny, praca wykonywana w biurze na 2 piętrze, możliwy wjazd windą.

ZAKRES ZADAŃ

  • Przygotowywanie dla Komendanta Miejskiego Policji opinii prawnych.
  • Interpretacja przepisów prawnych mających stanowić podstawę decyzji podejmowanych przez Komendanta Miejskiego Policji.
  • Udzielanie kierownikom jednostek/komórek organizacyjnych Policji oraz policjantom i pracownikom Policji informacji o aktualnym stanie i zakresie obowiązujących aktów prawnych dotyczących Policji.
  • Bieżące doradztwo prawne Komendantowi Miejskiemu Policji i kierownikom jednostek/komórek organizacyjnych Komendy Miejskiej Policji.
  • Informowanie Komendanta Miejskiego Policji o aktualnym stanie prawa policyjnego i powszechnie obowiązującego.
  • Sporządzanie opinii prawnych oraz udzielanie porad prawnych funkcjonariuszom i pracownikom jednostek/komórek organizacyjnych KMP.
  • Sprawdzanie pod względem formalnym decyzji i zarządzeń Komendanta Miejskiego Policji w Szczecinie.
  • Nadzorowanie stanu posiadanego mienia i prowadzenie ewidencji mienia Zespołu Prawnego KMP w Szczecinie.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie
  • Staż pracy: 1 rok i 6 miesięcy w administracji publicznej lub rok doświadczenia w obszarze prawnym.
  • Znajomość przepisów:
  • Ustawa z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2018r., poz. 2096 ze zm.);
  • Ustawa z dnia 17 listopada 1964r. Kodeks postępowania cywilnego (Dz. U. z 2018r., poz.1360 ze zm.);
  • Ustawa z dnia 23 kwietnia 1964r. Kodeks cywilny (Dz. U. z 2018r., poz. 1025 ze zm.);
  • Ustawa z dnia 06 kwietnia 1990r. o Policji (Dz. U. z 2017 r., poz. 2067, ze zm) ;
  • Ustawa z dnia 6 września 2001r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2018r., poz. 1330 ze zm.)
  • Ustawa z dnia 5 sierpnia 2010r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U z 2018r., poz. 412);
  • Ustawa z dnia 21 listopada 2008 r.o służbie cywilnej (Dz. U. z 2018 r., poz. 1559).
  • Posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa upoważniającego do dostępu do informacji niejawnych do klauzuli „ściśle tajne” wystawione przez Policję, ABW, SKW lub oświadczenie o wyrażenie zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Wykształcenie: wyższe prawnicze

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „ściśle tajne” wydana przez organy Policji, ABW lub SKW albo oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 31 grudnia 2018 r.
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
       Komenda Miejska Policji w Szczecinie
       Wydział Kadr i Szkolenia
       ul. Kaszubska 35
       70-227 Szczecin
       z dopiskiem:
       Oferta zatrudnienia w służbie cywilnej nr 18/2018 - starszy inspektor ZP

DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.

  • Administrator danych i kontakt do niego: Komendant Miejski Policji w Szczecinie. Szczecin, ul. Kaszubska 35, e-mail: kmpszczecin@sc.policja.gov.pl tel sekretariat 91 82 13505
  • Kontakt do inspektora ochrony danych: Szczecin, ul. Kaszubska 35, tel. 91 82 13175; e-mail:iod.kmp.szczecin@sc.policja.gov.pl
  • Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej
  • Informacje o odbiorcach danych: Komenda Miejska Policji w Szczecinie.
  • Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska)
  • Uprawnienia:
    • prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej
    • prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego
  • Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 26 i nast. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO
  • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane


 

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Do składania dokumentów zachęcamy również osoby posiadające orzeczenie o niepełnosprawności.
Oferty należy składać w zaklejonych kopertach. Przypominamy o konieczności własnoręcznego podpisywania listu motywacyjnego i oświadczeń.
Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie testu i rozmowy kwalifikacyjnej.
Oferty kandydatów niezakwalifikowanych do zatrudnienia są niszczone po upływie 3 miesięcy od dnia obsadzenia stanowiska. Oferty te mogą zostać odebrane osobiście w Wydziale Kadr i Szkolenia KMP w Szczecinie przed upływem tego terminu.
Proponowane wynagrodzenia zasadnicze dla zatrudnionej osoby: 2.842,62 zł.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerami telefonów: 91-82-13-195 lub 91-82-13-183.

Metryczka

Data publikacji : 19.12.2018
Podmiot udostępniający informację:
Komenda Miejska Policji w Szczecinie
Osoba udostępniająca informację:
Edyta Lipka
do góry