oferta zatrudnienia na stanowisko starszego inspektora ds.informatyki KMP w Szczecinie - oferta nr 7/2018

Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów na stanowisko:

STARSZY INSPEKTOR

Do spraw: informatyki

w Referacie Łączności i Informatyki KMP w Szczecinie

Wymiar etatu 1
stanowiska   1

Adres urzędu:

Komenda Miejska Policji w Szczecinie
ul. Kaszubska 35
70-227 Szczecin

Miejsce pracy:

Komenda Miejska Policji w Szczecinie
ul. Kaszubska 35
70-227 Szczecin

WARUNKI PRACY

Budynek 3 kondygnacyjny. Praca wykonywana w siedzibie oraz poza siedzibą urzędu w godzinach 07:30-15:30, praca wykonywana   przy stanowisku komputerowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu. Oświetlenie  naturalne  i sztuczne.

ZAKRES ZADAŃ

  • Administrowanie użytkownikami posiadającymi dostęp do PSTD oraz współpraca w tym zakresie z Wydziałem Łączności i Informatyki KWP w Szczecinie.
  • Utrzymanie sprawności technicznej sprzętu informatycznego eksploatowanego w KMP oraz jednostkach podległych.
  • Wykonywanie napraw i rozbudowy sprzętu w miarę możliwości własnych komórki informatycznej KMP.
  • Wykonywanie niezbędnych zmian oprogramowania systemów i aplikacji oraz niezbędnych kopii zapasowych.
  • Administrowanie zasobami oraz systemami znajdującymi się na serwerach lokalnych oraz stacjach roboczych włączonych do PSTD.
  • Prowadzenie niezbędnej dokumentacji jawnej oraz niejawnej związanej z działaniem komórki organizacyjnej.
  • Tworzenie, konfiguracja, obsługa i szkolenie użytkowników kont pocztowych w sieci PSTD
  • Administrowanie Mobilnymi Terminalami Noszonymi w KMP w Szczecinie
  • Zarządzanie użytkownikami posiadającymi KM,KSIM

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie średnie informatyczne, teleinformatyczne
  • Doświadczanie zawodowe: 1 rok przy urządzeniach informatycznych
  • Posiadanie prawo jazdy kategorii B
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • znajomość obsługi komputera w zakresie pakietu Microsoft Office lub podobnego pakietu, naprawa, rozbudowa sieci informatycznych, znajomość kodu HTML, LINUX
  • umiejętność redagowania pism

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie posiadanych uprawnień ( prawo jazdy )
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego
  • Oświadczenie o posiadanym obywatelstwie albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadane obywatelstwo
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

Dokumenty należy złożyć do: 11 lipca 2018 r.
Decyduje data: stempla pocztowego/osobistego dostarczenia oferty do urzędu


MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
Komenda Miejska Policji w Szczecinie
Wydział Kadr i Szkolenia
ul. Kaszubska 35
70-227 Szczecin
z dopiskiem
„Oferta zatrudnienia w służbie cywilnej nr 7/2018  st. inspektor RŁiI"

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.

  • Administrator danych i kontakt do niego:                                                                                                                                                                                                                                   Komendant Miejski Policji w Szczecinie. Szczecin, ul. Kaszubska 35, e-mail:kmpszczecin@sc.policja.gov.pl; tel sekretariat 91 82 13505.
  • Kontakt do inspektora ochrony danych:                                                                                                                                                                                                                                   Szczecin, ul. Kaszubska 35, tel. 91 82 13175; e-mail:iod.kmp.szczecin@sc.policja.gov.pl
  • Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej
  • Informacje o odbiorcach danych:                                                                                                                                                                                                                                             Komenda Miejski Policji w Szczecinie.
  • Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska)
  • Uprawnienia:
    • prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej
    • prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego
  • Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 26 i nast. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO
  • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

 

Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 26 i nast. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO

INNE INFORMACJE

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Oferty należy składać w zaklejonych kopertach.
Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie testu i rozmowy kwalifikacyjnej.
Oferty kandydatów niezakwalifikowanych do zatrudnienia są niszczone po upływie 3 miesięcy od dnia obsadzenia stanowiska. Oferty te mogą zostać odebrane osobiście w Wydziale Kadr i Szkolenia KMP w Szczecinie przed upływem tego terminu.
Informacja o wysokości proponowanego wynagrodzenia zasadniczego  w wysokości brutto 2679,59 zł.  
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu:
91-82-13-195 , 91-82-13-183.

 

Metryczka

Data publikacji : 21.06.2018
Podmiot udostępniający informację:
Komenda Miejska Policji w Szczecinie
Osoba udostępniająca informację:
Edyta Lipka
do góry