oferta zatrudnienia na stanowisko inspektora Zespołu Administracyjno-Gospodarczego KP Szczecin - Śródmieście KMP w Szczecinie - oferta nr 1/2018

Komenda Miejska Policji w Szczecinie
Ogłoszenie o naborze nr 20095 z dnia 03 stycznia 2018 r.

OFERTY DO 15 stycznia 2018
WYMIAR ETATU         - 1
STANOWISKA            - 1

Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
inspektor  Zespołu Administracyjno-Gospodarczego KP Śródmieście KMP w Szczecinie

MIEJSCE WYKONYWANIA PRACY:
Komisariat Policji Szczecin Śródmieście KMP w Szczecinie
ul. Kaszubska 35
70-227 Szczecin

ADRES URZĘDU:
Komenda Miejska Policji w Szczecinie
ul. Kaszubska 35
70-227 Szczecin
WARUNKI PRACY

Praca wykonywana w siedzibie oraz poza siedzibą urzędu w godzinach 07:30-15:30, praca wykonywana przy stanowisku komputerowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu. Oświetlenie naturalne i sztuczne. Budynek 3 kondygnacyjny.Praca wykonywana na 2 piętrze / brak podjazdu i wind/

ZAKRES ZADAŃ

    - Terminowe rozliczania rachunków i faktur dotyczących administrowania obiektem oraz za czynności procesowe.
   -  Prowadzenie ewidencji sprzątu: łączności, kwaterunku, kulturalno-oświatowego, mundurowego, techniki biurowej i  policyjnej.
   -  Zaopatrywanie jednostki w sprzęt, narzędzia, środki czystości i druki resortowe.
   -  Prowadzenie dokumentacji dotyczącej posiłków regeneracyjnych i napojów.
   -  Bieżący nadzór nad pracą sprzątaczek.
   -  Administrowanie obiektem, zgłaszanie do Wydziału Adminitracyjno-Gospodarczego KMP niezbędnych do wykonywania prac remontowych, zlecanie napraw sprzętu będącego w       użytkowaniu komisariatu.     
   -  Prowadzenie biblioteki komisariatu z przyjęciem odpowiedzialności materialnej za powierzone mienie.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

    Wykształcenie: średnie
    staż pracy: 1 rok i 6 miesięcy w administracji publicznej
    Posiadanie obywatelstwa polskiego
    Korzystanie z pełni praw publicznych
    Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

Życiorys/CV i list motywacyjny

Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia

Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy/

Znajomość przepisów ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej (Dz.U. z 2017 r. poz. 1889);

Znajomość przepisów ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz.U. z 2016 r. poz. 1047 ze zm) w zakresie prowadzenia gospodarki kasowej, rozdział 2;

Znajomość rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 31 października 2002 r. w sprawie wysokości, warunków i trybu przyznawania policjantom   

należności  za podróże i przeniesienia służbowe (Dz.U. z 2002 r., Nr 191, poz. 1598 z zm);

Znajomość rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 21 maja 2010 r. w sprawie sposobu i trybu gospodarowania składnikami rzeczowymi majątku ruchomego, w który        

wyposażone są jednostki budżetowe;               

Umiejętność redagowania pism.

Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa

Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru

Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

    Dokumenty należy złożyć do: 15 stycznia 2018 r.
    Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Miejska Policji w Szczecinie
    Wydział Kadr i Szkolenia
    ul. Kaszubska 35
    70-227 Szczecin
    z dopiskiem
    „Oferta zatrudnienia w służbie cywilnej nr 1 /2018 inspektor KP Śródmieście"

 

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Oferty należy składać w zaklejonych kopertach.
Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie testu i rozmowy kwalifikacyjnej.
Oferty kandydatów niezakwalifikowanych do zatrudnienia są niszczone po upływie 3 miesięcy od dnia obsadzenia stanowiska. Oferty te mogą zostać odebrane osobiście w Wydziale Kadr i Szkolenia KMP w Szczecinie przed upływem tego terminu.
Informacja o wysokości proponowanego wynagrodzenia zasadniczego w wysokości brutto 2508,13 zł.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu:
91-82-13-195 , 91-82-13-183.

 

Metryczka

Data publikacji : 03.01.2018
Podmiot udostępniający informację:
Komenda Miejska Policji w Szczecinie
Osoba udostępniająca informację:
Iwona Smoter
do góry