Archiwum ogłoszeń z 2013 roku

Oferta zatrudnienia na stanowisku inspektora w Wydziale Administracyjno-Gospodarczym KMP w Szczecinie- oferta nr 7/2013

 KOMENDA MIEJSKA POLICJI W SZCZECINIE 
 Komendant Miejski Policji w Szczecinie poszukuje kandydata na stanowisko
:  
inspektora

w  Wydziale Administracyjno - Gospodarczym
KMP w Szczecinie. 

w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

Wymiar etatu:  1
Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu:
Komenda Miejska Policji w Szczecinie
ul. Kaszubska 35
70-227 Szczecin

Miejsce wykonywania pracy:
Szczecin


Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

- Nadzór nad eksploatacją służbowego sprzętu transportowego;
- Prowadzenie całokształtu spraw  związanych z wydawaniem upoważnień oraz zezwoleń do prowadzenia służbowego   sprzętu transportowego;
- Prowadzenie spraw związanych z holowaniem służbowego sprzętu transportowego;
- Prowadzenie spraw związanych z magazynowaniem kół i opon;
- Prowadzenie ewidencji  sprzętu będącego na stanie KMP w Szczecinie;
- Udział w inwentaryzacjach sprzętu będącego na wyposażeniu KMP w Szczecinie.

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
Praca wykonywana w siedzibie oraz poza siedzibą urzędu w godzinach 07:30-15:30, praca wykonywana   przy  stanowisku komputerowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu. Oświetlenie  naturalne i sztuczne.

 
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
Budynek 2 kondygnacyjny. Praca wykonywana na 2 piętrze / brak podjazdu i wind/.

Informacja o wysokości proponowanego wynagrodzenia zasadniczego: mnożnik 1.070 kwoty bazowej  - wynagrodzenie zasadnicze w wysokości 2005,01 zł

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:
                                                               niezbędne


wykształcenie:   średnie
staż pracy: 12 miesięcy pracy w administracji publicznej.

pozostałe wymagania niezbędne:   
- znajomość  ustaw i rozporządzeń:
a)ustawy  z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym  Dz.U. z 1997 roku nr 98 poz. 602 ze zmianami
(Dział III – Rozdział 2 i 3),
b)ustawy z dnia 5 stycznia 2011 r. o kierujących pojazdami  Dz.U. z 2011 roku  nr 30 poz. 530 ze zmianami
(Rozdział 12,13,16 i 20),
c) ustawy  z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości  Dz.U. z 1994 roku nr 121 poz. 591 ze zmianami
(Rozdział 1, 2 i 3),
d)ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej Dz.U. z 2008 roku  nr 227 poz. 1505 ze zmianami
(Rozdział 1 – 9),
e)rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 5 listopada 2003r. w sprawie warunków zdrowotnych wymaganych od osób wykonujących pracę na statkach żeglugi śródlądowej Dz.U. z 2003 r. nr 199  poz. 1949.
- znajomość obsługi komputera w zakresie pakietu Microsoft Office lub podobnego pakietu,
- umiejętność redagowania pism.

                                                          dodatkowe 
- posiadanie prawa jazdy kategorii B.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:
-         życiorys i list motywacyjny;
-         oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekru­tacji;
-         oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych;
-         oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub   umyśl­ne przestępstwo skarbowe;
-         kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
-         kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie obywatelstwa polskiego lub oświadczenie o posia­da­niu obywatelstwa polskiego.

Kopie innych dokumentów i oświadczenia:
-         kopie świadectw pracy;
-         kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie prawa jazdy kategorii B.

Termin składania dokumentów:  18 11.2013 r.

Miejsce składania dokumentów:
Komenda Miejska Policji w Szczecinie
Wydział Kadr i Szkolenia
ul. Kaszubska 35
70-227 Szczecin

z dopiskiem
„Oferta zatrudnienia w służbie cywilnej nr  7 / 2013” inspektor WAG

Inne informacje:
Do składania dokumentów zachęcamy również osoby posiadające orzeczenie o niepełnosprawności.
Oferty należy składać w zaklejonych kopertach.
Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie testu i rozmowy kwalifikacyjnej.
Oferty kandydatów niezakwalifikowanych do zatrudnienia są niszczone po upływie 3 miesięcy od dnia obsadzenia stanowiska. Oferty te mogą zostać odebrane osobiście w Wydziale Kadr i Szkolenia KMP w Szczecinie przed upływem tego terminu.
           
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu:
91-82-13-183 lub 91-82-13-195.

Metryczka

Data publikacji : 07.11.2013
Data modyfikacji : 08.08.2017
Podmiot udostępniający informację:
Komenda Miejska Policji w Szczecinie
Osoba wytwarzająca/odpowiadająca za informację:
Iwona Smoter
Osoba udostępniająca informację:
Iwona Smoter
Osoba modyfikująca informację:
Rafał Szynkiewicz
do góry