Archiwum ogłoszeń z 2016 roku

oferta zatrudnienia na stanowisko starszego inspektora Wydziału Ruchu Drogowego i KMP w Szczecinie - oferta nr 6/2016

                                                                                     KOMENDA MIEJSKA POLICJI W SZCZECINIE
                                                              Komendant Miejski Policji w Szczecinie poszukuje kandydata na stanowisko:
                                                                                                          starszy inspektor
                                                                                   Zespołu do spraw Profilaktyki Społecznej i Organizacji Służby  
                                                                                       Wydziału  Ruchu Drogowego KMP w Szczecinie.

 
w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Wymiar etatu:  1
Liczba stanowisk pracy: 1


Adres urzędu:
Komenda Miejska Policji w Szczecinie
ul. Kaszubska 35
70-227 Szczecin

Miejsce wykonywania pracy:
Komenda Miejska Policji w Szczecinie
Wydział Ruchu Drogowego
ul. Kaszubska 35
70-227 Szczecin 
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:   

1. Wprowadzanie danych do Ubezpieczeniowego Funduszu Gwarancyjnego.
2. Wprowadzanie danych do systemów informatycznych Policji (karty rejestracyjne Mrd 2/2, Mrd 5/1, wyroki, orzeczenia SESPOL).
3. Sporządzanie statystyk i analiz na podstawie Systemu Ewidencji Wypadków i Kolizji Drogowych – SEWIK.
4. Sporządzanie sprawozdań.
5. Prowadzenie i ewidencja księgozbioru należącego do WRD KMP w Szczecinie.
6. Prowadzenie ewidencji zwolnień lekarskich i urlopów.
7. Współpraca z Urzędem Miejskim, Strażą Miejską, Zarządem Dróg i Transportu Miejskiego w Szczecinie w zakresie korespondencji dotyczącej inżynierii ruchu drogowego.

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
Praca wykonywana   w godzinach 07:30-15:30,  przy stanowisku komputerowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu. Oświetlenie  naturalne i sztuczne.

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
Budynek 3 kondygnacyjny. Praca wykonywana na 1 piętrze / brak podjazdu i wind/.

Informacja o wysokości proponowanego wynagrodzenia  brutto :   2424,75 zł  plus dodatek za wysługę lat.

                                                                                  Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:
niezbędne
wykształcenie:   średnie  
staż pracy: 1,5 roku stażu  pracy w administracji publicznej

pozostałe wymagania niezbędne:
1. Znajomość ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej (Dz.U. z 2014r. poz. 1111  z późn. zm.) - Rozdział 1-9.
2. Znajomość przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2015r. poz. 2135 z późn. zm.).
3. Znajomość ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. - Prawo o ruchu drogowym (Dz.U. z 2012r. poz. 1137, z późn. zm.).
4. Znajomość przepisów ustawy z dnia 5 stycznia 2011r. o kierujących pojazdami (Dz.U. z 2015r. poz. 155, z późn. zm.).
5. Umiejętność biegłej obsługi komputera.

dodatkowe  

1. Umiejętność pracy w zespole,
2. Samodzielność i dobra organizacja pracy.


Wymagane dokumenty i oświadczenia:

życiorys i list motywacyjny;
oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekru­tacji;
oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych;
oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyśl­ne przestępstwo skarbowe;
kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie obywatelstwa polskiego lub oświadczenie posia­da­niu obywatelstwa polskiego.

 Kopie innych dokumentów i oświadczenia:

kopie świadectw pracy lub zaświadczeń potwierdzających 1,5 roku stażu  pracy w administracji publicznej


Termin składania dokumentów:  27.06.2016 r.


Miejsce składania dokumentów:
Komenda Miejska Policji w Szczecinie
Wydział Kadr i Szkolenia
ul. Kaszubska 35
70-227 Szczecin

z dopiskiem
„Oferta zatrudnienia w służbie cywilnej nr  6 / 2016” Starszy inspektor WRD KMP w Szczecinie.

Inne informacje:
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne,  przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Oferty należy składać w zaklejonych kopertach.
Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie testu i rozmowy kwalifikacyjnej.
Oferty kandydatów niezakwalifikowanych do zatrudnienia są niszczone po upływie 3 miesięcy od dnia obsadzenia stanowiska. Oferty te mogą zostać odebrane osobiście w Wydziale Kadr i Szkolenia KMP w Szczecinie przed upływem tego terminu.
           
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu:
91-82-13-183.

 

Metryczka

Data publikacji : 16.06.2016
Data modyfikacji : 08.08.2017
Podmiot udostępniający informację:
Komenda Miejska Policji w Szczecinie
Osoba udostępniająca informację:
Iwona Smoter
Osoba modyfikująca informację:
Rafał Szynkiewicz
do góry