Archiwum ogłoszeń z 2014 roku

oferta zatrudnienia na umowę zastępstwo na stanowisku starszego inspektora Wydziału Kadr i Szkolenia KMP Szczecinie- 4/2014

 
                                         KOMENDA MIEJSKA POLICJI W SZCZECINIE
 

                         Komendant Miejski Policji w Szczecinie poszukuje kandydata na stanowisko:    
                                                           starszego inspektora
 
                                        w  Wydziale Kadr i Szkolenia  KMP w Szczecinie. 
 

w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.


ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej*


Wymiar etatu:  1
Liczba stanowisk pracy: 1


 Adres urzędu:
Komenda Miejska Policji w Szczecinie
ul. Kaszubska 35
70-227 Szczecin 

Miejsce wykonywania pracy:
Komenda Miejska Policji w Szczecinie
Wydział  Kadr i Szkolenia
ul. Kaszubska 35
70-227 Szczecin

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

-kompleksowa obsługa programu „Płatnik” w tym zgłaszanie, wyrejestrowywanie oraz przeprowadzanie 
 korekt  zgłoszonych  do ubezpieczenia pracowników i funkcjonariuszy KMP w Szczecinie,
-prowadzenie dokumentacji dotyczącej przynależności do Narodowego Funduszu Zdrowia,
-prowadzenie rejestru wydawanych zaświadczeń: potwierdzających zatrudnienie policjantów i pracowników
 cywilnych,
-prowadzenie ewidencji czasu pracy kadry kierowniczej i funkcjonariuszy, 
-prowadzenie ewidencji zwolnień lekarskich policjantów KMP w Szczecinie oraz sporządzanie kwartalnych
 sprawozdań statystycznych  w tym zakresie,
-udzielanie odpowiedzi na pisma.

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
Praca wykonywana w  siedzibie urzędu od poniedziałku do piątku w godzinach 7,30-15,30  przy  stanowisku komputerowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu. Oświetlenie  naturalne i sztuczne.


Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
Budynek 3 kondygnacyjny. Praca wykonywana na I piętrze / brak podjazdu i wind/.


Informacja o wysokości proponowanego wynagrodzenia zasadniczego:   mnożnik 1.130 kwoty bazowej  -wynagrodzenie zasadnicze w wysokości  bruto 2,117,44 zł


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy: 
niezbędne
wykształcenie:
  średnie profilowane o kierunku ekonomicznym lub administracyjnym, kancelaryjno-biurowym.
staż pracy: 1,5 roku stażu pracy w administracji publicznej.


pozostałe wymagania niezbędne:   
- znajomość obsługi programu „Płatnik”,
- znajomość  ustawy z dnia 13 października 1998r. o  systemie ubezpieczeń społecznych ( tekst jednolity  
   Dz.U z  2013r., poz. 1442 ze zm.),
- znajomość  ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o   świadczeniach opieki  zdrowotnej finansowanych ze 
  środków publicznych – dział IV (tekst jednolity Dz.U z 2008r, nr 164, poz.1027 ze   
  zm.),                                                                                                                                                                                                       
- znajomość rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 23 października 2009 r. w sprawie 
  określenia wzorów zgłoszeń do ubezpieczeń społecznych i ubezpieczenia zdrowotnego, imiennych 
  raportów miesięcznych i imiennych raportów korygujących, zgłoszeń płatnika, deklaracji rozliczeniowych,
  deklaracji rozliczeniowych korygujących,zgłoszeń danych o pracy w szczególnych warunkach lub w
   szczególnym charakterze oraz innych dokumentów. (Dz.U z 2009 r. nr 186, poz.1444 ze zm.)
- znajomość przepisów ustawy z dnia 21 listopada 2008r.o służbie cywilnej - rozdział 1-9
  / Dz.U z 2008 r., nr  227, poz. 1505 z późn. zm/.

dodatkowe 
- co najmniej 2 lata stażu pracy  na podobnym stanowisku w komórkach kadrowych lub finansowych,
-  wykształcenie: wyższe ekonomiczne lub administracyjne.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:
-         życiorys i list motywacyjny;
-         oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekru­tacji;
-         oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych;
-         oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyśl­ 
          ne przestępstwo skarbowe;
-         kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
-         kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie obywatelstwa polskiego lub oświadczenie o posia­da­
          niu obywatelstwa polskiego.
 
Kopie innych dokumentów i oświadczenia:
-         kopie świadectw pracy.


Termin składania dokumentów:  27.05.2014 r.
Miejsce składania dokumentów:
Komenda Miejska Policji w Szczecinie
Wydział Kadr i Szkolenia
ul. Kaszubska 35
70-227 Szczecin

z dopiskiem
„Oferta zatrudnienia w służbie cywilnej nr 4 / 2014 -  st.inspektor WKiS” 


Inne informacje:
Do składania dokumentów zachęcamy również osoby posiadające orzeczenie o niepełnosprawności.
Oferty należy składać w zaklejonych kopertach.
Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie testu i rozmowy kwalifikacyjnej.
Oferty kandydatów niezakwalifikowanych do zatrudnienia są niszczone po upływie 3 miesięcy od dnia obsadzenia stanowiska. Oferty te mogą zostać odebrane osobiście w Wydziale Kadr i Szkolenia KMP w Szczecinie przed upływem tego terminu.
           
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu:
91-82-13-183 lub 91-82-13-195.
 

Metryczka

Data publikacji : 22.05.2014
Data modyfikacji : 08.08.2017
Podmiot udostępniający informację:
Komenda Miejska Policji w Szczecinie
Osoba wytwarzająca/odpowiadająca za informację:
Iwona Smoter
Osoba udostępniająca informację:
Iwona Smoter
Osoba modyfikująca informację:
Rafał Szynkiewicz
do góry