Archiwum ogłoszeń 2012 roku

Oferta zatrudnienia na stanowisko starszego inspektora Wydziału Kadr i Szkolenia KMP w Szczecinie- oferta nr 4/2012

 

 

 KOMENDA MIEJSKA POLICJI W SZCZECINIE

 

Komendant Miejski Policji w Szczecinie poszukuje kandydata na stanowisko:

starszego inspektora


 

do spraw ewidencji oraz obsługi programu „Płatnik”


w Wydziale Kadr i Szkolenia

KMP w Szczecinie.

ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej* 

Wymiar etatu: 1

Liczba stanowisk pracy: 1


 

 Adres urzędu:

Komenda Miejska Policji w Szczecinie

ul. Kaszubska 35

70-227 Szczecin

Miejsce wykonywania pracy:

Szczecin

           

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

-kompleksowa obsługa programu „Płatnik” w tym zgłaszanie, wyrejestrowywanie oraz przeprowadzanie

korekt zgłoszonych do ubezpieczenia pracowników i funkcjonariuszy KMP w Szczecinie,

-prowadzenie dokumentacji dotyczącej przynależności do Narodowego Funduszu Zdrowia,

-prowadzenie rejestru wydawanych zaświadczeń: potwierdzających zatrudnienie policjantów i pracowników
cywilnych, oraz przynależności do Narodowego Funduszu Zdrowia,

-prowadzenie ewidencji czasu pracy kadry kierowniczej i funkcjonariuszy,

-prowadzenie ewidencji zwolnień lekarskich policjantów KMP w Szczecinie oraz sporządzanie kwartalnych

sprawozdań statystycznych w tym zakresie,

-udzielanie odpowiedzi na pisma.


 

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:

Praca wykonywana w siedzibie urzędu w godzinach 7,30-15,30 przy stanowisku komputerowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu. Oświetlenie naturalne i sztuczne.


 

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:

Budynek 3 kondygnacyjny. Praca wykonywana na I piętrze / brak podjazdu i wind/.


 

 

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:

niezbędne

 

wykształcenie:   średnie profilowane o kierunku ekonomicznym lub administracyjnym, kancelaryjno-biurowym.

staż pracy: 1,5 roku stażu pracy w administracji publicznej

pozostałe wymagania niezbędne:

- znajomość obsługi programu „Płatnik”,

- znajomość ustawy z dnia 13 października 1998r. o systemie ubezpieczeń społecznych ( tekst jednolity
Dz.U z 2007r. Nr 11 , poz. 74 ze zm.),

- znajomość ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze
środków publicznych – dział IV ( tekst jednolity Dz.U z 2008r, nr 164, poz. 1027 ze zm.),


- znajomość rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 23 października 2009 r. w sprawie
określenia wzorów zgłoszeń do ubezpieczeń społecznych i ubezpieczenia zdrowotnego, imiennych
raportów miesięcznych i imiennych raportów korygujących, zgłoszeń płatnika, deklaracji rozliczeniowych,
deklaracji rozliczeniowych korygujących,zgłoszeń danych o pracy w szczególnych warunkach lub w
szczególnym charakterze oraz innych dokumentów. (Dz.U nr 186, poz.1444)

- znajomość przepisów ustawy z dnia 21 listopada 2008r.o służbie cywilnej / Dz.U z 2008 r., nr 227,
 poz. 1505 z późn. zm./.

dodatkowe

 

- co najmniej 2 lata stażu pracy na podobnym stanowisku w komórkach kadrowych lub finansowych,

- wykształcenie: wyższe ekonomiczne lub administracyjne.


 

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

-         życiorys i list motywacyjny;

-         oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekru­tacji;

-         oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych;

-         oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyśl­
   ne przestępstwo skarbowe;

-         kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;

-         kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie obywatelstwa polskiego lub oświadczenie o posia­da­
   niu obywatelstwa polskiego.

 

Kopie innych dokumentów i oświadczenia:

-         kopie świadectw pracy.

Termin składania dokumentów:   04 styczeń  2013 r.

Miejsce składania dokumentów:

Komenda Miejska Policji w Szczecinie

Wydział Kadr i Szkolenia

ul. Kaszubska 35

70-227 Szczecin


 

z dopiskiem

Oferta zatrudnienia w służbie cywilnej nr 4 / 2012” 

Inne informacje:

Do składania dokumentów zachęcamy również osoby posiadające orzeczenie o niepełnosprawności.

Oferty należy składać w zaklejonych kopertach.

Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie testu i rozmowy kwalifikacyjnej.

Oferty kandydatów niezakwalifikowanych do zatrudnienia są niszczone po upływie 3 miesięcy od dnia obsadzenia stanowiska. Oferty te mogą zostać odebrane osobiście w Wydziale Kadr i Szkolenia KMP w Szczecinie przed upływem tego terminu.

           

Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu:

91-82-13-183  lub  91-82-13-195.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Metryczka

Data publikacji : 28.12.2012
Data modyfikacji : 08.08.2017
Podmiot udostępniający informację:
Komenda Miejska Policji w Szczecinie
Osoba wytwarzająca/odpowiadająca za informację:
Iwona Smoter
Osoba udostępniająca informację:
Iwona Smoter
Osoba modyfikująca informację:
Rafał Szynkiewicz
do góry