Archiwum ogłoszeń 2012 roku

Ogłoszenie o naborze na stanowisko starszego inspektora Wydziału Ruchu Drogowego KMP w Szczecinie

                                                            OGŁOSZENIE

 

KOMENDANT MIEJSKI POLICJI W SZCZECINIE

poszukuje kandydatów na stanowisko

 

starszy inspektor Wydziału Ruchu Drogowego KMP w Szczecinie

 

 

w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

 

Ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej

Wymiar etatu: 1

Liczba stanowisk pracy: 1

 

Miejsce wykonywania pracy;

Wydział Ruchu Drogowego

KMP w Szczecinie

70-227 Szczecin

Ul. Kaszubska 35

 

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy;

 

Obsługa sprzętu informatycznego Wydziału Ruchu Drogowego KMP w Szczecinie.

Archiwizacja dokumentacji fotograficznej ze zdarzeń drogowych.

Przygotowywanie materiałów służących modyfikacji strony internetowej Komendy Miejskiej Policji w Szczecinie w zakresie ruchu drogowego.

Prowadzenie zestawień statystycznych.

Wprowadzanie programów profilaktycznych w zakresie bezpieczeństwa ruchu drogowego.

Sporządzanie sprawozdań.

 

 

Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań.

 

Praca wykonywana w siedzibie urzędu w godzinach 7,30 – 15,30, przy stanowisku komputerowym powyżej połowy dobowego czasu pracy / wymuszona pozycja ciała, obciążenie narządu wzroku/.

 

Miejsce i otoczenie organizacyjno – techniczne stanowiska pracy

 

Brak infrastruktury techniczno-sanitarnej przystosowanej dla osób niepełnosprawnych.

Budynek 3 kondygnacyjny. Praca wykonywana na wysokim parterze / brak podjazdu/.

 

Inne

 

Wymagania związane ze stosunkiem pracy

niezbędne

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy: 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w obszarze związanym z informatyką

 

pozostałe wymagania niezbędne:

znajomość przepisów ustawy z dnia 21 listopada 2008r.o służbie cywilnej / Dz.U z 2008r., nr 227,
poz 1505 z późn. zm./,

znajomość przepisów ustawy Prawo o ruchu drogowym,

znajomość obsługi programu Microsoft Office Excel, Microsoft Office Power Point,

umiejętność biegłej obsługi komputera,

umiejętność redagowania pism.

 

wymagania dodatkowe

 

 

 

 

 

  • umiejętność bezwzrokowego pisania na klawiaturze,

 

 

 

 

  • Umiejętność pracy w zespole 

 

 

 

 

 

  • samodzielność i dobra organizacja pracy.

 

 

 

 

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • życiorys i list motywacyjny,

  • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów
    rekrutacji,

  • oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,

  • oświadczenie kandydata o nie skazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub
    umyślne przestępstwo skarbowe,

  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,

  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o
    posiadaniu obywatelstwa polskiego

  • kopie świadectw pracy lub zaświadczeń potwierdzające wymagane doświadczenie pracy.

 

Termin składania dokumentów:

29.02.2012 r.

 

Miejsce składania dokumentów:

 

KOMENDA MIEJSKA POLICJI W SZCZECINIE

Wydział Kadr i Szkolenia

UL. KASZUBSKA 35

70 - 227 SZCZECIN

z dopiskiem „Oferta zatrudnienia w służbie cywilnej nr 1/2012- starszy inspektor WRD KMP w Szczecinie”

 

Inne informacje:

Oferty należy składać w zaklejonych kopertach.

Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie testu i rozmowy kwalifikacyjnej.

Oferty złożone przez kandydatów, które nie zostały zakwalifikowane do postępowania rekrutacyjnego, bądź nie zostały wskazane jako najlepsze w protokole naboru są niszczone po upływie 1 miesiąca po zakończeniu rekrutacji. Oferty te mogą zostać odebrane osobiście w Wydziale Kadr i Szkolenia KMP przed upływem tego terminu.

Oferty kandydatów nie zakwalifikowanych do zatrudnienia wskazanych w protokole z naboru jako najlepsze, są niszczone po upływie 3 miesięcy od dnia osadzenia stanowiska. Oferty te mogą zostać odebrane osobiście przed upływem ww. terminu.

Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. -91- 82-13-183 lub 91-82-13-195.

 

 

 

 


 

Metryczka

Data publikacji : 24.02.2012
Data modyfikacji : 08.08.2017
Podmiot udostępniający informację:
Komenda Miejska Policji w Szczecinie
Osoba wytwarzająca/odpowiadająca za informację:
Iwona Smoter
Osoba udostępniająca informację:
Iwona Smoter
Osoba modyfikująca informację:
Rafał Szynkiewicz
do góry