Archiwum ogłoszeń 2011 roku

Komendant Miejski Policji w Szczeciie ogłasza nabór na stanowisko starszego inspektora Wydziału Administracyjno - Gospodarczego KMP w Szczecinie- nabór w celu zastępstwa nieobecnego pracownika

Komenda Miejska Policji w Szczecinie

Komendant Miejski Policji w Szczecinie poszukuje kandydatów na stanowisko:

starszy inspektor

Wydziału Administracyjno-Gospodarczego
 

ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej


 

Wymiar etatu: 1

Liczba stanowisk pracy: 1

Miejsce wykonywania pracy:

Szczecin
Komenda Miejska Policji
70-227 Szczecin
ul. Kaszubska 35
 

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • koordynacja terminowości i prawidłowości opłacania faktur i rachunków wpływających do Komendy Miejskiej Policji w Szczecinie,
  • rejestrowanie, sprawdzanie faktur i rachunków pod względem formalno-rachunkwym, potwierdzanie sald i wyjaśnianie wezwań do zapłaty,
  • prowadzenie korespondencji wynikającej z zakresu obowiązków z kontrahentami, biegłymi tłumaczami i ekspertami,
  • prowadzenie rejestru dopłat do wypoczynku funkcjonariuszy, sprawdzanie i przekazywanie do wypłaty,
  • realizacja czynności wynikających z zakresu zadań kasjerki KMP w Szczecinie na czas jej nieobecności,
  • współpraca i prowadzenie dokumentacji z Urzędem Miasta i Gminy Szczecin w zakresie pozyskiwania funduszy z wieloletniego programu inwestycyjnego,
  • rozliczanie uprawnionych funkcjonariuszy do otrzymania zwrotu kosztów przejazdu z miejsca zamieszkania do miejsca pełnienia służby oraz rozliczanie delegacji.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e

wykształcenie: średnie

doswiadczenie zawodowe/staż pracy: 3 lata doświadczenia zawodowego w administracji publicznej

 

pozostałe wymagania niezbędne:

  • znajomość przepisów ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej /Dz. U Nr 227, poz. 1505 ze zm./
  • znajomość przepisów ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości /Dz. U. z 2009 r. Nr 152, poz. 1223 ze zm./, w zakresie prowadzenia gospodarki kasowej,
  • znajomość rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 04 marca 2002 r. w sprawie rodzaju i zakresu świadczeń socjalnych i bytowych przysługujących policjantom oraz członkom ich rodzin,
  • znajomość rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 31 października 2002 r. w sprawie wysokości, warunków i trybu przyznawania policjantom należności za podróże i przeniesienia służbowe,
  • umiejętność biegłej obsługi komputera,
  • umiejętność redagowania pism.

wymagania dodatkowe

  • preferowane posiadanie wyższego wykształcenia,
  • doświadczenie zawodowe w komórkach finansowych,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • znajomość zasad pracy kancelaryjno-biurowej.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • życiorys i list motywacyjny
  • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • kopie świadectw pracy lub zaświadczeń potwierdzające wymagany staż pracy.

Termin składania dokumentów:

  • 22-11-2011

Miejsce składania dokumentów:

  • Komenda Miejska Policji
    Kaszubska 35
    70-227 Szczecin
    z dopiskiem "Oferta zatrudnienia w służbie cywilnej nr 7/2011" starszy inspektor Wydziału Administracyjno-Gospodarczego KMP w Szczecinie.





  •  

Inne informacje:

Oferty należy składać w zaklejonych kopertach.
Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie testu i rozmowy kwalifikacyjnej. Oferty złożone przez kandydatów, które nie zostały zakwalifikowane do postępowania rekrutacyjnego bądź nie zostały wskazane jako najlepsze w protokole naboru są niszczone po upływie 1 miesiąca po zakończeniu rekrutacji. Oferty te mogą zostać odebrane osobiście w Wydziale Kadr i Szkolenia KMP w Szczecinie przed upływem tego terminu. Oferty kandydatów niezakwalifikowanych do zatrudnienia wskazanych w protokole z naboru jako najlepsze, są niszczone po upływie 3 miesięcy od dnia obsadzenia stanowiska. Oferty te mogą zostać odebrane osobiście przed upływem ww. terminu.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 91-82-13-183 lub 91-82-13-195.

 


 

Metryczka

Data publikacji : 17.11.2011
Data modyfikacji : 08.08.2017
Podmiot udostępniający informację:
Komenda Miejska Policji w Szczecinie
Osoba wytwarzająca/odpowiadająca za informację:
Iwona Smoter
Osoba udostępniająca informację:
Iwona Smoter
Osoba modyfikująca informację:
Rafał Szynkiewicz
do góry