Archiwum ogłoszeń 2011 roku

Komendant Miejski Policji w Szczecinie poszukuje kandydatów na stanowisko inspektora Zesołu ds Administracyjno Gospodarczych KP Szczecin Nad Odrą KMP w Szczecinie

  

Komenda Miejska Policji w Szczecinie

Komendant Miejski Policji

poszukuje kandydatów na stanowisko:

inspektor

Zespołu ds. Administracyjno-Gospodarczych Komisariatu Policji Szczecin Nad Odrą

 

 

Wymiar etatu: 1

Liczba stanowisk pracy: 1

Miejsce wykonywania pracy:

Szczecin

Komisariat Policji Szczecin Nad Odrą

71-110 Szczecin

ul. Bardzińska 1 A

 

 

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

•sprawdzanie pod względem merytorycznym i formalno-rachunkowym faktur i rachunków dotyczących jednostki w celu ich zdania do rozliczenia,

•nadzorowanie pracy sprzątaczek i konserwatora,

•bieżące zaopatrywanie jednostki w materiały i sprzęt wyposażeniowy,

•prowadzenie magazynu jednostki oraz ewidencji sprzętu będącego na stanie jednostki,

•wypłata należności finansowych dla pracowników oraz funkcjonariuszy,

•sporządzanie listy obecności i wykazów godzin przepracowanych przez pracowników cywilnych,

•rozliczanie uprawnionych funkcjonariuszy do otrzymania zwrotu kosztów przejazdów z miejsca zamieszkania do miejsca pełnienia służby oraz rozliczanie delegacji,

•nadzór nad eksploatacją i konserwacją siedziby komisariatu.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e

wykształcenie: średnie

doswiadczenie zawodowe/staż pracy: 3 lata stażu pracy w administracji publicznej

pozostałe wymagania niezbędne:

•znajomość przepisów ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej

•znajomość przepisów ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rchunkowości / w zakresie prowadzenia gospodarki kasowej/,

•znajomość rozporządzenia MSW i A z dnia 31 października 2002 r. w sprawie wysokości warunków i trybu przyznawania policjantom należności za podróże i przeniesienia służbowe,

•umiejętność biegłej obsługi komputera,

•umiejętność redagowania pism.

wymagania dodatkowe

•preferowane posiadanie wyższego wykształcenia,

•znajomość zasad pracy kancelaryjno-biurowej,

•umiejętność pracy w zespole,

•samodzielność oraz inicjatywa w działaniu

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

•życiorys i list motywacyjny

•oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji

•oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych

•oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

•kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie

•kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego

•kopie świadectw pracy lub zaświadczeń potwierdzające wymagany staż pracy

Termin składania dokumentów:

03-10-2011

Miejsce składania dokumentów:

Komenda Miejska Policji

Kaszubska 35

70-227 Szczecin

z dopiskiem " oferta zatrudnienia w służbie cywilnej nr 6/2011 inspektor KP Szczecin Nad Odrą"

 

 

 

Inne informacje:

Oferty należy składać w zaklejonych kopertach. Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie testu i rozmowy kwalifikcyjnej. Oferty złożone przez kandydatów, które nie zostały zakwalifikowane do postepowania rerutacyjnego bądź nie zostały wskazane jako najlepsze w protokole naboru sa niszczone po upływie 1 miesiąca po zakończeniu rekrutacji. Oferty te mogą zostać odebrane osobiście w Wydziałe Kadr i Szkolenia KMP przed upływem tego terminu. Oferty kandydatów nie zakwalifikowanych do zatrudnienia wskazanych w protokole z naboru jako najlepsze, są niszczone po upływie trzech miesięcy od dnia obsadzenia stanowiska. Oferty te mogą zostać odebrane osobiście przed upływem ww terminu.

Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr. telefonu 91-82-13-183.

 

 

 

 

--------------------------------------------------------------------------------

Metryczka

Data publikacji : 21.09.2011
Data modyfikacji : 08.08.2017
Podmiot udostępniający informację:
Komenda Miejska Policji w Szczecinie
Osoba wytwarzająca/odpowiadająca za informację:
Iwona Smoter
Osoba udostępniająca informację:
Iwona Smoter
Osoba modyfikująca informację:
Rafał Szynkiewicz
do góry